دریافت «گواهینامه سطح A صادراتی» توسط لینکپ

گواهینامه ارزیابی آمادگی صادراتی

شرکت دانش‌بنیان راهبران اینترنت اشیا با نام تجاری لینکپ، پس از انجام ارزیابی‌های صندوق نوآوری و شکوفایی و شرکت‌های کارگزار مربوطه، موفق به دریافت گواهینامه ارزیابی آمادگی صادراتی سطح A (پیشرو صادراتی) شد.

امروزه با توجه به مطرح شدن مباحثی مثل روند جهانی شدن بازارها، رشد سریع مناطق آزاد تجاری قاره‌ای و بین قاره‌ای، مکانیزم‌های پذیرش بازار آزاد بین کشورهای درحال توسعه، تکامل بازارهای بزرگ جدید و … ورود شرکت‌ها به بازار‌های بین‌المللی بسیار ضروری به نظر می‌رسد.

کلیه شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق برای تبدیل‌شدن به بنگاه‌های آماده جهت صادرات، تعاملات بین‌المللی و ورود به بازارهای بین‌المللی نیازمند سپری‌کردن یک دوره رشد و بین‌المللی شدن هستند. بین‌المللی شدن به معنی این است که شرکت به سطحی برسد که بتواند در فرآیندهای بین‌المللی به‌صورت حرفه‌ای و قوی عمل بکند.

صندوق نوآوری و شکوفایی با مشارکت کارگزارهای تخصصی، میزان بلوغ صادراتی شرکت‌ها را بر مبنای مدل‌های ارزیابی آمادگی صادراتی ارزیابی می‌نماید. ارزیابی صادراتی شرکت‌ها بر اساس مدل Export Readiness Assessment  با‌هدف ترسیم جایگاه صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق و شناسایی نیازها و ارایه راهکارهای عملیاتی جهت توانمندی در بازار بین‌الملل صورت می‌پذیرد.

شرکت راهبران اینترنت اشیا با توجه به نتایج این ارزیابی، در سطح پیشرو صادراتی (گرید A) با امتیاز ۹۱/۵۸% قرار گرفت. بر این اساس شاخص‌های ظرفیت تولید، منابع مالی، پتانسیل بازار محصولات، تعهد مدیریت صادرات، شناسایی رقبای دارای محصولات مشابه، قابلیت سازگاری محصول، ساختار صادراتی، شناخت بازارهای صادراتی، استاندارهای فنی محصولات و تجربه و دانش بین‌المللی در سطح A یا پیشرو صادراتی ارزیابی و تایید شده است.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *