رونمایی از بیمه هوشاسا ، بیمه آتش‌سوزی ویژه واحدهای هوشمند

 

بیمه هوشاسا

مراسم رونمایی از «بیمه آتش‌سوزی هوشاسا» با حضور مهندس علی رحمان‌پور مدیرعامل شرکت لینکپ و دکتر بهروز اسدنژاد رئیس هیئت‌مدیره بیمه ملت و با حضور جمعی از مدیران و معاونان دو شرکت برگزار شد.

«بیمه‌نامه هوشاسا» یک محصول نوین بیمه‌ای مبتنی بر اینترنت اشیا است که در آن «منازل مسکونی»، «واحدهای صنعتی» و «واحدهای غیرصنعتی» به واسطه برخورداری از دستگاه‌های هوشمند مبتنی بر اینترنت اشیا مشمول شرایط ویژه و قیمت‌های اقتصادی برای خرید بیمه‌نامه می‌شوند.

در همین راستا شرکت لینکپ اقدام به طراحی «پکیج امنیتی هوشاسا» نیز نموده است که امکان خرید اقساطی آن برای کلیه دارندگان هوده کارت ملت از طریق «فروشگاه آنلاین لینکپ‌مارت» فراهم است.

https://www.linkap.net/mart/product/پکیج-هوشاسا/

بیمه هوشاسا

معرﻓﯽ بیمه هوشاسا:

جهت مشاوره و دریافت این محصول بیمه‌ای پس از تهیه پکیج هوشاسا می‌توانید با شماره ۸۵۳۳۳-۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

هم اکنون سه گروه محصول زیر در این رابطه در دسترس است:

١) بیمه آتش سوزی منازل مسکوﻧﯽ هوشاسا:

واحدهای مسکونی به واسطه نصب و استقرار دستگاه های هوشمند پایه زیر، می تواند تحت پوشش این محصول بیمه ای قرار گیرد. اضافه شدن دستگاه های بیشتر می تواند به اضافه شدن پوشش ها و شرایط بهتر منجر شود.

٢) بیمه آتش سوزی واحدهای صنعتی هوشاسا:

در این محصول نیز واحدهای صنعتی به واسطه نصب و استقرار دستگاه های هوشمند مرتبط با پوشش های مختلف بیمه های آتش سوزی به همراه استقرار هاب اختصاصی، می توانند از مزایای پوشش های ویژه و اقتصادی جهت خرید بیمه های آتش سوزی واحد های صنعتی بهره مند گردند.

٣) بیمه آتش سوزی واحدهای غیر صنعتی هوشاسا:

در این محصول، واحدهای غیر صنعتی به واسطه نصب و استقرار دستگاه های هوشمند مرتبط با پوشش های مختلف بیمه های آتش سوزی به همراه استقرار هاب اختصاصی، می توانند از مزایای پوشش های ویژه و اقتصادی جهت خرید بیمه های آتش سوزی واحد های غیر صنعتی بهره مند گردند.

بیمه هوشاسا

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *