نمایشگاه دائمی دانش بنیان

لینکپ به عنوان شرکت دانش‌بنیان با ظرفیت صادراتی در حوزه اینترنت اشیا و هوشمندسازی، در جمع نخستین شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دائمی محصولات دانش‌بنیان خانه نوآوری و فناوری ایرانiHiT  قرار گرفت.

خانه نوآوری و فناوری ایران (iHiT) با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف توانمندسازی صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان و به‌منظور نمایش محصولات این شرکت‌ها در بازارهای جهانی، ایجاد و راه‌اندازی شده است.

«ایجاد شبکه‌‎ای جهت عرضه و توسعه صادرات محصولات دانش‌بنیان و فناور»، «ارائه ایده‌های نوآورانه»، «ایجاد فضای رقابت‌پذیری با رویکرد صادراتی»، «ارتقاء زیرساخت‌های تجاری‌سازی و صادرات محصولات دانش‌بنیان»، «تعامل با کارگزاران صادراتی EMCها»، «تسریع در فرآیند بازدیدهای هیات های بازرگانی خارجی از آخرین دستاوردهای محصولات دانش‌بنیان» از اهداف برپایی خانه نوآوری و فناوری ایران است.

در این نمایشگاه محصولات دانش‌بنیان از شرکت‌های برگزیده فناور، دانش‌بنیان و خلاق به نمایش در آمده است که هاب کوتاه برد و گیت‌وی برد بلند به همراه سایر محصولات هوشمند سازی مبتنی بر فناوری IoT لینکپ از جمله این محصولات هستند.

تاکنون بسیاری از سفرا و هیئت‌های مدعو از کشورهای خارجی و همچنین مسئولین نهادهای مختلف از این نمایشگاه بازدید به عمل آورده‌اند.

گفتنی است خانه نوآوری و فناوری ایران در۱۶ حوزه صنعتی شامل ماشین‎ آلات و تجهیزات، برق و مخابرات، حمل و نقل، آب و انرژی، کشاورزی و صنایع غذایی، خانه و شهر هوشمند، مواد پیشرفته، صنایع فلزی، تجهیزات پزشکی، دارو و سلامت، سیمولاتورها، صنایع خلاق شامل IT و نرم‌افزار، انیمیشن، صنایع دستی، گیم و اسباب‌بازی و سایر صنایع فرهنگی و به متراژ ۳۵۰۰ مترمربع در سالن ۳۷A نمایشگاه بین‌المللی تهران برپا شده است.

بازدید از این نمایشگاه به صورت مدعو و یا از طریق هماهنگی قبلی امکان‌پذیر است.

نمایشگاه دائمی دانش بنیان