WSIS-Prizes
در سال ۱۸۶۵ و پس از اختراع تلگراف، حدود بیست کشور اروپایی نهادی را تحت عنوان اتحادیه بین‌المللی تلگراف تأسیس نمودند. این اتحادیه پس از کنفرانس جهانی مادرید به اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) تغییر نام داد و در سال ۱۹۴۵، به نهادی وابسته به سازمان ملل تبدیل شد.

اتحادیه جهانی مخابرات (ITU) هر ساله اجلاسی را با عنوان «اجلاس جهانی جامعه اطلاعاتی» یا WSIS برگزار می‌کند که در آن شرکت‌کنندگان در خصوص محورهای مختلفی در زمینه زیرساخت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، به ارائه دیدگاه‌ها و آخرین دستاوردهای خود می‌پردازند.

مسابقات جهانیWSIS 2021  نیز امسال با هدف ارزیابی پروژه‌ها و فعالیت‌هایی که از فناوری‌ اطلاعات و ارتباطات در جهت توسعه پایدار استفاده می‌کنند در حال برگزاری است.

خوشبختانه این‌بار و در سال ۲۰۲۱، از میان صدها پروژه مختلف از نقاط مختلف جهان، لینکپ (Linkap) نیز موفق به راه‌یابی به جمع پروژه‌های برگزیده ITU شده و در بین ۲۰ پروژه برتر در حوزه کسب‌وکار الکترونیک (E-business) قرار گرفته است. هم‌اکنون و در مرحله نهایی این رویداد، برترین طرح در هر حوزه از طریق آرای مردمی به پروژه‌های برگزیده ITU انتخاب می‌شوند و از این رو لینکپ در آخرین گام این رقابت جهانی نیازمند حمایت مردمی است.

برای حمایت از لینکپ (Linkap)، به عنوان نماینده‌ کشورمان در این عرصه کافی است به لینک زیر مراجعه کرده و پس از ثبت نام، پروژه لینکپ را تحت عنوان “Linkap Integrated IoT Solution” در دسته E-business انتخاب کرده و به آن رای دهید. انجام این فرآیند کمتر از ۲ دقیقه زمان می‌گیرد که در ویدیوی آموزشی زیر نیز می‌توانید مراحل آن را مشاهده کنید.

لطفا این مطلب را با دوستان علاقمند خود نیز به اشتراک بگذارید تا از این طریق آرای بیشتری در این رویداد بین‌المللی کسب شود.

آدرس وب‌سایت اتحادیه جهانی مخابرات برای دریافت آراء:

http://www.wsis.org/prizes
wsis