نمایشگاه شبکه و شهر هوشمند استانبول

نمایشگاه شبکه و شهر هوشمند استانبول ICSG2021 در روزهای ۱۷ و ۱۸ ژوئن مصادف با ۲۷ و ۲۸ خرداد در سالن “لطفی کردار” شهر استانبول ترکیه برگزار شد. در این رویداد شرکت‌کنندگانی از سراسر دنیا از جمله کشورهای اتحادیه اروپا، چین، ایران و … حضور داشتند.
لینکپ نیز به‌عنوان شرکت ارائه دهنده نسل نوین راهکارهای هوشمندسازی، به نمایندگی از ایران، با حضور در این نمایشگاه، میزبان بازدیدکنندگانی از کشور ترکیه و سایر کشورهای دنیا بود و به معرفی آخرین دستاوردهای خود در حوزه هوشمندسازی و اینترنت اشیا پرداخت.
نمایشگاه شبکه و شهر هوشمند استانبول ICSG2021 بزرگترین سازمانی است که در آن راه‌حل‌های جهانی در حوزه شهر هوشمند، شبکه و انرژی هوشمند مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. هدف از این نمایشگاه حل مشکلاتی است که شهرها با آن روبرو هستند.
بالا بردن کیفیت زندگی ساکنین شهرها با در نظر گرفتن مفاهیم “شهر هوشمند و شبکه هوشمند” بسیاری از موضوعات از اقتصاد، حمل و نقل، مدیریت انرژی و زیرساخت‌ها گرفته تا محیط‌زیست، مدیریت آب و پسماند، امنیت دسترسی و دسترسی به اطلاعات را شامل می شود که به‌عنوان ابزاری مهم برای توسعه اقتصادی، رقابت بین شهری و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.
لینک‌های مرتبط:

https://dolat.ir/detail/365870