دستاوردهای هوشمندسازی ساختمان

در صورتی که تمایل به دریافت راهکارهای هوشمندسازی ساختمان خود با آخرین امکانات روز را داشتید، می‌توانید برای مشاوره از طریق صفحه تماس با ما با کارشناسان لینکپ در ارتباط باشید. 

صرفه‌جویی انرژی

یکی از دستاوردهای هوشمندسازی ساختمان، صرفه‌جویی در مصرف انرژی است. هزینه‌هایی که به‌طور متوسط و سالانه صرف انرژی الکتریکی یک خانه می شود، حدود ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار تومان است. با استفاده از تجهیزات روشنایی هوشمند، سیستم پایش کیفیت هوا و سنسور تشخیص حضور افراد می‌توان باعث صرفه‌جویی مصرف انرژی شد. مدیریت بهتر مصرف انرژی زمانی میسر خواهد بود که لوازم ساختمان هوشمند به صورت یکپارچه به هم متصل باشند. به طور مثال، از طریق تنظیم زمان برای چراغ‌ها و یا متصل کردن سیستم تشخیص حضور افراد به سیستم روشنایی، گرمایشی یا تهویه، می‌توان تا حد زیادی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کرد.

دستاوردهای هوشمندسازی ساختمان
دستاوردهای هوشمندسازی ساختمان

آرامش خاطر و امنیت

از طریق هوشمندسازی ساختمان می‌توانید بر تمامی دستگاه‌ها و تجهیزات هوشمند خانه خود از هر نقطه‌ای کنترل داشته باشید. با قفل درب هوشمند، می‌توانید از راه دور وضعیت درهای خانه خود را بررسی کرده و از قفل یا باز بودن آنها مطلع شده و یا درب‌ها را باز نمایید. برای افزایش کارآیی تجهیزات ساختمان هوشمند، چراغ‌های خانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی، دوربین‌ها، قفل‌ها و درها را از طریق شبکه و زیرساخت اینترنتی به هم وصل کنید. با راه‌حل‌های امنیتی قابل تنظیم مانند سنسورهای حرکت، آشکارسازهای ورود و دوربین‌های نظارت ثابت، همیشه می‌توانید از طریق تلفن هوشمند یا تبلت خانه خود را چک، کنترل و مدیریت کنید. راهکار افزایش امنیت به‌عنوان یکی از دستاوردهای هوشمندسازی ساختمان، باعث می‌شود حتی زمانی که در خانه حضور ندارید، امنیت را برقرار نمایید.

تسهیل زندگی با طراحی دقیق

تسهیل زندگی یکی از دستاوردهای هوشمندسازی ساختمان است. امروزه اشیاء روزمره موجود در منزل که با تکنولوژی تعبیه شده‌اند، می‌توانند از طریق ارتباطات بی‌سیم مانند بلوتوث، شبکه اینترنت وای فای و شبکه نسل چهار سیم کارت‌ها به یکدیگر متصل شوند و به آنها امکان ارسال و دریافت اطلاعات را می‌دهد. فناوری خانه هوشمند برای مصرف‌کنندگان تکنولوژی و سیستم‌های مجهز به تکنولوژی، به طرز شگفت انگیزی مقرون به‌صرفه هستند زیرا می‌توانند آسایش و راحتی را به ارمغان آورند. نصب، راه‌اندازی، ادغام و یکپارچه‌سازی این دستگاه‌ها کارآیی و کیفیت تسهیل زندگی را به دنبال خواهند داشت.

دستاوردهای هوشمندسازی ساختمان
تسهیل زندگی در خانه هوشمند

افزایش کارایی

داشتن خانه هوشمند متناسب با نیازها، بودجه و رضایت شما از طریق اینترنت اشیا امکان‌پذیر خواهد بود. با اتصال اشیای هوشمند موجود در خانه به تلفن هوشمندتان می‌توانید از امکانات آنها به عنوان یکی از دستاوردهای هوشمندسازی ساختمان بهره بیشتری ببرید.

لینکپ: ارائه دهنده نسل نوین راهکارهای اینترنت اشیا و هوشمند سازی ساختمان

جهت مشاهده راهکارها همین الان اقدام کنید.