اطلاعیه لینکپ درباره دورکاری بخشی از همکاران به علت شیوع بیماری کرونا

کرونا-ویروس

با توجه به شیوع بیماری کرونا ، به منظور اطمینان از سلامت اعضای تیم لینکپ و همچنین ایفای مسئولیت اجتماعی‌مان در راستای کاهش ترددهای شهری، به اطلاع می‌رساند از روز شنبه مورخ ۱۰ اسفند ۹۸، برخی فعالیت‌های شرکت به صورت دورکاری انجام خواهد شد.

تمام تلاش ما این است تا این مساله به گونه‌ای مدیریت شود که هیچ‌گونه تاثیر منفی در کیفیت و نحوه ارایه خدمات‌مان نداشته باشد؛ بنابراین عملاً نسبت به گذشته تمایز قابل توجهی مشاهده نخواهد شد.

در این شرایط همچنان می‌توانید برای ثبت درخواست مشاوره رایگان، از طریق فرم وبسایت اقدام کنید. علاوه بر این همچون گذشته می‌توانید برای ارتباط با واحد فروش در واتسپ و تلگرام با شماره تماس «۰۹۱۲۹۶۱۷۲۸۳» در ارتباط باشید؛ جهت مکالمه نیز پیشنهاد می‌شود با همین شماره تماس بگیرید (هر چند همچنان شماره‌های ثابت نیز پاسخگو خواهند بود).

مشتریان ما نیز برای دریافت پشتیبانی فنی علاوه بر ارسال ایمیل، همچنان می‌توانند از طریق ارسال پیام به اکانت @linkap_support در تلگرام اقدام نمایند.

همچنین درباره شرکت‌های همکار و مشتریان B2B نیز تلاش خواهیم کرد با انجام هماهنگی‌ها، تا حد امکان نشست‌های حضوری با جلسات مجازی و تصویری جایگزین شود.

لازم به ذکر است این طرح تا زمانی که پیام اطلاعیه در بالای صفحات وبسایت نمایش داده می‌شود، اجرا خواهد شد.

امیدواریم با یاری پروردگار و عزم ملی بتوانیم به زودی و در کنار یکدیگر بر بحران کرونا نیز غلبه کنیم.

لینکپ: ارائه دهنده نسل نوین راهکارهای اینترنت اشیا و هوشمند سازی ساختمان

جهت مشاهده راهکارها همین الان اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *