انتخاب «هاب و پلتفرم اینترنت اشیا و هوشمند سازی لینکپ» به عنوان محصول برگزیده سال ۱۳۹۸

لینکپ در هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات، ۲۹ دی ماه ۱۳۹۸ از سوی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایرانداک) با رویکرد میان‌رشته‌ای و با شعار “ارزش‌آفرینی و کسب‌وکارهای تعاملی در پلتفرم‌ها” در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار گردید.

در این رویداد که یکی از بزرگترین و معتبرترین گردهمایی‌های فناوری اطلاعات کشور است، جوایز ملی فاب (فناوری اطلاعات برتر)، مبفا (مدیران برتر فناوری اطلاعات) و جایزه شرکت‌های تحول آفرین به برگزیدگان این حوزه اعطا شد. در این بین “هاب و پلتفرم اینترنت اشیا و هوشمند سازی لینکپ”، برپایه داوری کارگروه علمی این همایش، به عنوان یکی از محصولات برگزیده سال ۱۳۹۸ انتخاب و موفق به دریافت لوح تقدیر این رویداد شد.

گفتنی است، رویداد سالیانه فاب به منظور معرفی محصولات فناورانه و کمک به ایجاد بازار، تشویق به توسعه محصولات فناورانه، کمک به تولید و صادارات محصولات فناورانه و توجه به ملاحظات فرهنگی و اجتماعی محصولات فناورانه اعطا می شود. این رویداد با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز توسعه الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور، سازمان فناوری اطلاعات ایران، و مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

لینکپ در هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات
لینکپ در هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات
لینکپ در هفتمین همایش ملی مدیران فناوری اطلاعات

لینکپ: ارائه دهنده نسل نوین راهکارهای اینترنت اشیا و هوشمند سازی ساختمان

جهت مشاهده راهکارها همین الان اقدام کنید.

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *