حضور لینکپ در نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات روسیه

نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات روسیه

سی‌و‌دومین دوره نمایشگاه SVIAZ همزمان با هفته فناوری‌های پیشرفته روسیه، از روز دوشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه‌های مسکو (اکسپوسنتر) برگزار شد. ۱۶۰ شرکت معتبر بین المللی از ۲۰ کشور دنیا در این رویداد حضور داشتند که “لینکپ” نیز به همراه ۸ شرکت دانش بنیان دیگر به نمایندگی از ایران به ارایه تازه‌ترین دستاورد‌های خود را در حوزه فناوری‌های پیشرفته پرداختند.
در این نمایشگاه لینکپ به عنوان یکی از شرکت‌های پاویون ایران، تازه‌ترین راهکارهای خود را در زمینه اینترنت اشیا و هوشمندسازی عرضه کرده است.

نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات روسیه
اگرچه به دلیل شیوع کرونا محدودیت‌هایی در تعداد حاضران در غرفه‌ها و همچنین بازدیدکنندگان به وجود آمد اما غرفه‌های ایرانی طی برگزاری این نمایشگاه با استقبال خوب بازدیدکنندگان و شرکت‌های روسی روبه رو شدند. از جمله بازدیدکنندگان پاویون ایران می‌توان به الکساندر گاپونوف مدیرعامل شرکت آورا الکتریک روسیه، آندره ملافچنکو مدیر گروه شرکت‌های پروم روسیه و مارک الکساندرویچ مدیرعامل شرکت رادیان روسیه اشاره کرد.
لازم به ذکر است حضور شرکت‌های منتخب ایرانی در این نمایشگاه با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری انجام شد و کارشناسان این معاونت به عنوان نماینده شرکت‌ها در پاویون ایران حضور یافتند.

نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات روسیه

نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات روسیه

منبع:

https://www.iribnews.ir/fa/news/2893760/نمایش-نبوغ-ایرانی-در-نمایشگاه-دیجیتال-روسیه

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *