لینکپ مارت؛ فروشگاه آنلاین تجهیزات هوشمند سازی و اینترنت اشیا

لینکپ مارت

از پاییز سال ۱۳۹۹ و با هدف تسهیل دسترسی کاربران به تجهیزات متنوع سازگار با بستر اینترنت اشیاء لینکپ، فروشگاه آنلاین “لینکپ مارت” به صورت آزمایشی راه‌اندازی و در دسترس قرار گرفت. این فروشگاه اینترنتی، مرجعی برای «بررسی، انتخاب و خرید آنلاین تجهیزات هوشمند سازی ساختمان و اینترنت اشیا» است.
از این پس و با طی‌شدن دوره فعالیت آزمایشی، فروشگاه آنلاین لینکپ مارت به عنوان یکی دیگر از خدمات محوری گروه لینکپ در حوزه اینترنت اشیا، فعالیت رسمی خود را آغاز کرده و به طور کامل و عمومی در دسترس خواهد بود.
از این پس کاربران می‌توانند با ثبت‌نام در لینکپ‌مارت و افزودن تجهیزات مد نظر خود به سبد خرید، کلیه نیازهای خود را در زمینه هوشمند سازی، تنها با چند کلیک انتخاب کرده و سفارش دهند. علاوه بر این همچون گذشته این امکان برای کاربران فراهم است تا قبل از نهایی کردن سفارش خود از مشاوره رایگان کارشناسان لینکپ استفاده کنند. لازم به ذکر است که به مرور تجهیزات جدید با برندهای مختلف به فروشگاه اضافه می‌شود و تنوع کالایی موجود تکمیل‌تر خواهدشد.
از تولیدکنندگان و توزیع‌کنندگان محصولات هوشمند نیز دعوت می‌شود تا برای عرضه محصولات خود از طریق این بستر، با لینکپ تماس بگیرند.

برای مشاهده فروشگاه اینترنتی «لینکپ مارت» می‌توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.linkap.net/mart

در پایان خواهشمند است در صورت تمایل نظرات و پیشنهاد‌های خود را در راستای بهبود خدمات لینکپ‌مارت، از طریق روش‌های ذکر شده در صفحه تماس به ما منتقل کنید.

راه‌های ارتباط با لینکپ:

تلفن: ۲۲۹۰۲۷۸۲-۰۲۱

واتسپ: ۰۹۱۲۹۶۱۷۲۸۳

ایمیل: hi[@]linkap[.]net

0 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

می خواهید در گفت و گو شرکت کنید؟
خیالتان راحت باشد :)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *